Obserwatorzy

sobota, 9 lipca 2016

Dekoracyjne butelki na ślub

 "Należy być optymistą na początku pracy, a krytycznym na końcu"

Wstaliście? Śpicie?
Sobota u mnie zapowiada się słonecznie, pogoda iście wakacyjna. Można więc ładować baterie na świeżym powietrzu .
Wszystkich, którzy będą się relaksować w wolny weekend ciepło pozdrawiam...
Dziś czeka mnie kolejny pracowity dzień.
Zaczynam go w dobrym optymistycznym nastroju i ruszam tymczasem do pracy.
Ale dla Was mam przygotowany pościk z obiecanymi ślubnymi pracami jakie powstały podczas mojej nieobecności na blogu.
Na początek może praca jaką robiłam pod konkretne zamówienie. Miałam wytyczne nie tylko dotyczące kolorystyki ale również stylizacji . Starałam się sprostać zadaniu, a efekty moich zmagań możecie ocenić sami.



Tym razem powstały kieliszki w zupełnie nowej technice. I o ile kieliszek dla Pana Młodego powstał szybko , to z kieliszkiem Młodej już tak łatwo nie było. Niestety klej jakiego używałam , miał dziwną i złośliwą tendencję do rozmazywania się. Koniec końców musiałam kupić nowy materiał na owy kieliszeczek i większą już uwagą i za drugim podejściem - udało się.

Kolejne Pary Młode zrobiłam dla męża na ślub kolegi z pracy oraz córci, która szła na wesele tydzień później. 



Z racji tego że mąż szedł sam więc trzeba było odpowiednio zapakować obie butelki więc udało mi się wykombinować całkiem zgrabną podstawę.

Dla córci powstała para z dodatkami pudrowego różu. Miałam okazję poeksperymentować z kolorami, ale nie sądziłam że uda mi się uzyskać taki fajny delikatny efekt.



No cóż był jeszcze jeden zestaw, w kolorach bordo i zamiast kapelusza Panna Młoda miała opaskę jak ta w wersji niebiesko- żółtej ale również nie doczekała się sesji zdjęciowej, gdyż moja wysłużona karta SD odmówiła posłuszeństwa.
Na dzisiaj to już wszystko , pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za zainteresowanie

7 komentarzy :

  1. cudne te Twoje... - chciałam powiedzieć butelki, ale to nie prawda, cudne jest WSZYSTKO co wychodzi spod Twoich palców, buziaki zdolniacho {TBP}

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!
    A u mnie pada deszcz.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu sa niesamowite te zestawy. Dopracowane w najdrobniejszych szczegółach. Ostatni z pudrowym różem mój faworyt no i te kieliszki pierwsze. To nie lada sztuka tak je owinąć wstążką gratuluje.
    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne komplety przygotowałaś. Czas na nowa kartę SD ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń