Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

Księga Pamiątkowa ze stojaczkiem

Tak szybciutko , zanim pójdę do pracy chciałam Was serdecznie i cieplutko powitać.
Pomimo, iż pogoda znów nam się zbiesiła i  za oknami deszcz to ja nadal tworzę w tzw. " międzyczasie"
Dzisiaj skończyłam Księgę Pamiątkową z okazji "Pierwszej Rocznicy Ślubu".



Jednak po chwilowym zastanowieniu, a właściwie już podczas pakowania tej Księgi :) - doszłam do wniosku, że przydał by się stojaczek do niej.
Ja sama posiadam takowy z drutu - zrobiony na potrzeby własne.
Tak wiec pod wpływem impulsu wykonałam taki oto stojaczek pod Księgę.



Ten zrobiony jest z tektury i ozdobiony klejem na gorąco.
Prawda, że proste ;)
Pozdrawiam Was

6 komentarzy :

  1. Księga cudna! Pozwolisz, że zgapię pomysł na ten fantastyczny stojaczek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Księga jest piękna a stojaczek bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Proste, ale jakie genialne!!! Domyślam się, że ramka tej księgi zrobiona tą samą metodą? Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń